Feliratkozás hírlevélre

Hírek

Nyárindító új oldalaink

Az Infinety portfólió építése nyáron sem áll le! Legújabb oldalainkkal újra Ügyfeleink igényeit szem előtt tartva a social felületen is erős 160gramm.hu életmódbloggal, a 2004 óta működő leghíresebb online közösségi szavazóoldallal a szavazo.hu-val, a nyári családi...

Hírek

Nagy elérésű márkák az Infinety-nél 2017-ben is: Randivonal.hu

17 éves fennállása óta 3 millió regisztrált taggal rendelkező társkereső oldallal, a Randivonal.hu-val bővült a portfóliónk. A weboldallal exkluzív targetálási lehetőségek is elérhetőek a felhasználók megadott demográfiai és érdeklődési információi alapján. Továbbá lehetőség van egyéb szűrési paraméterek kialakítására...

Elemzések, analitika

Piacvezető Sales House pozíció a női internetezők körében

Teljes értékesítési portfóliónk a női célcsoport 70%-át, havonta átlagosan 2 millió egyedi látogatót ér el, stabilan megőrizve piacvezető Sales House pozíciónkat. A weboldalainkat böngésző női internetezők átlagosan 32 oldalletöltést végeznek és 37 percet töltenek el portfóliónkon, így egy látogató akár többször...

Út a full bannertől a rich media-ig

2017 július 3.

A hagyományos banner megszületése 1994. október 27-én a Wired.com-on – leánykori nevén HotWired.com – világra jött a mai értelemben vett banneres hirdetési forma, ami azóta is a digitális marketingpiac egyik legfontosabb eszköze a hirdetők és fogyasztók közötti kommunikációs kapocs megteremtéséhez. A legelső banner...

Tovább olvasom

Long-tail portfólió = stabil elérés

2017 június 30.

Néhány gondolat erejéig a digitális kommunikációs kampányok során megszólítandó internetezők célcsoportjait hatékonyan elérő médiafelületek értékesítési oldalát szeretnénk bemutatni, fókuszban a havonta átlagosan 3,8 millió egyedi felhasználót* számláló Infinety-vel, mely stabilan vezető eléréssel rendelkezik a Sales House-ok közt. A hazai teljes internetező populáció közel 70%-át fedi le az Infinety...

Tovább olvasom

Az Infinety programmatic szolgáltatásairól

2017 június 30.

Az Infinety programmatic divíziója 2015 utolsó negyedévében alakult meg, amikor is a hazai piacon már egyre több helyről merült fel igényként az automatizált hirdetéskiszolgálási rendszereken történő megjelenés, valamint a programmatic algoritmusok targetálási hatékonyságainak kihasználása a hirdetői és az ügynökségi oldalon egyaránt. 2017-re a programmatic divízió az egyik legdinamikusabban...

Tovább olvasom

Video Olümposz

Látványos videós megjelenés!

Forgalommegoszlás platformonként (PI SHR%)

Forrás: Gemius – DKT, 2017.

Portfóliónk elérése (havi UV)

Forrás: Gemius – DKT, 2017. Infinety teljes értékesítési portfólió

Az Infinety által kiszolgált reklámmegjelenések száma (millió AV)

Forrás: Adverticum Adserver, 2017.